Koolivaheaeg ei hüüa tulles :D

Huvitav oleks teada, kas ma olen ainuke, kellel ei ole laste koolivaheajaks plaane? Facebook on juba neljapäevast saadik täis pilte inimestest, kes ei viibi enam koos lastega Eestis.

Mina olen kodus. Magasime ennast nädalavahetusest välja ja hakkame alles vaatama, kuhu minna. Tegelikult mul oli plaan oma sünnipäevpakkumisega Vikingiga Soomes käia, aga nad  on muutnud oma sõiduplaani ehk juba kell 7 välja ja õnneks küll juba 23 tagasi, aga selleks, et kell 7 laevas olla, tuleks kell 5 ärgata ja see on sellise puhkusekruiisi jaoks liig mis liig. Kui see kuu algul selgus, vaatasin ikka mujale ka, aga kõik oli välja müüdud või see, mis järel, hirmkallis. Lennupiletid on kallid juba ka kevadisele (aprilli lõpp) koolivaheajal. Millal neid siis juba vaatama peaks? See selleks.

Minu korraldamise juhe aeti kokku juba reedel, mil ühe lapse trenn lõppes 16.30, teine laps oli klassiga kinos ja nad pidid jõudma kooli tagasi 16.30 ning mõlemal hakkas õhtuse esinemise proov 16.30 ja kõik need kolm punkti olid erinevas kohas (õnneks Nõmmel). Ja selle lühise tekitas Noorem, kes pidi ise linnast bussiga Nõmmele sõitma ja ma pidin siis Vanemat liigutama, kes tuleb trennist 10 minutit vanem äga, aga siis helistas Noorem, et ta ei julge üksi bussiga sõita ja tuleb koos teistega kooli. Ja siis enam telefoni ei võtnud. Tegin siin mingeid imemanöövreid, aga proovi jõudsid kõik. Uh.

Nädalavahetusel olid Matkaliidul Aegviidus Noorte matkajate õppelaager, mille raames pühapäeval lastel ja noortel (kokku siis kaks vanuseklassi)  Eesti meistrivõistlused. Laupäeval oli aga sealsamas suurtel rattamatkatehnika võistlus. Lisaks ma olin omale suutnud rääkida ühe noortetiimi, kes tahtis pühapäeval võistelda, aga laagrisse erinevatel põhjustel ei jõudnud, seega tuli neid kuidagi muudmoodi natuke õpetada.

Tagantjärele võib öelda, et kõik sujus. Loomulikult meile omasel viimasel hetkel lahenduste leidmise meetodil, aga kõik sai lahendatud. Laupäeval jõudsin lõuna asemel linna tagasi alles pool 8 et hommikul jälle Aegviitu sõita. Suurte tiime kogunes 7 ja lapsi kokku 5+3. Uh-uh.

Eraldi võiks kohe rääkida rattakohtuniku elust. Neid oli vaja kokku kaheksa ja nende leidmine võiks muuhulgas ka minu probleem olla, sain ma teada paar päeva enne võistlusi. Läbirääkimised tuttavate ja võõrastega tulemust ei andnud, seega tuli ise minna. (Aga meid oli siiski 8!)

Võitsin omale punkti Ännijärve ääres. Kohtunikud jagati metsa laiali ja peale seda oli vaikus. Igas mõttes. Kusagil eemal sõitis rong ja järvel pladistasid rändlinnud, muidu ei juhtunud 1,5 tundi mitte midagi. Siis tulid poole tunni jooksul 6 võistkonda ja taas vaikus. Seda, et ühed läksid „sinna“, juba teised ütlesid, aga kas nad „sealt“ ka kunagi tagasi tulevad, polnud teada. Aeg venis ja venis. Vahepeal tekitati juba teema, et minnakse autoga ümbruskaudseid teid läbi sõitma, aga siis nad ikkagi tulid „sealt“ ära. Lõpp hea-kõik hea.

Pühapäeva õhtul tahtsin näha, kas lõpuks tuleb mingi pingelangus. Ma vist ootasin midagi muud, sest tuli kõigest uni 😀

Aga nüüd siis tuleb ikkagi mingi plaan teha, sest nädal pärdikutega ühe korteris tundub õudne. Aga ilm tõotab sel nädalal selline kehvapoolsem tulla.  Ja tegelikult kuluks peale seda tormilist nädalavahetust omalgi üks täielik puhkepäev ära.

Autor: Pille

Kahe lapse ema. Imeloomad OÜ disainer, varustaja, õmbleja, fotograaf, turundaja, raamatupidaja, koristaja, laomees. Hobikorras matkaja, fotograaf, kuduja, kokk, ilu- ja tarbeaias mässaja. Googelda ja leiad kindlasti rohkematki.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.