Tervise- ja ilulaen

Mõtlesin hommikul Swedpanga Kogumispäeviku peale ja jõudsin järeldusele, et mina ei ole sihtgrupp. Info ei jõua lihtsalt minuni ja see, mis jõuab, ei kõneta ka.

Esimese hooga olin isegi natuke pettunud, et miks üks neljakümnene ei või nüüd säästa, aga siis jõudis kohale, et turundus on turundus.

Sihtgrupp saab olla mingi kindel vahemik (tõenäoliselt 25-35, aga võib olla ka veel vähem) ja mida noorem klient, seda rohkem jõuab pangale kasu tuua. Peab alati meeles olema, et pank ei ole välja mõeldud sinu aitamiseks, vaid on ikka kasumit teenida tahtev ettevõte.

Ja täna leian Facebooki Naisinvestorite grupist info täpselt mulle mõeldud toote kohta. LHV Tervise- ja ilulaen. Et kui uusi hambaid või uut puusaliigest veel vaja ei lähe, siis saab silmad siledaks ja pekid kobedaks.

Pidigi olema välja mõeldud koostöös ilukliinikutega. No et kui julged mõne uksest sisse astuda, siis tehakse sulle algatuseks selgeks, milline tont sa oled ja kuidas sa üldse siiani oled ringi liikuda julgenud. Ei jäägi muud üle, kui laenu võtma minna.

Päev jälle kirjas. Tasub ikka hommikuti Facebookis käia.

Autor: Pille

Kahe lapse ema. Imeloomad OÜ disainer, varustaja, õmbleja, fotograaf, turundaja, raamatupidaja, koristaja, laomees. Hobikorras matkaja, fotograaf, kuduja, kokk, ilu- ja tarbeaias mässaja. Googelda ja leiad kindlasti rohkematki.

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.