8 õnnestumist sel aastal

Need ei ole siin tähtsuse pingereas, vaid kronoloogilises järjekorras.

Matkamess

Juba täpselt aasta tagasi ma teadsin, et ma pean ajama kokku Lauluväljaku siseruumide jagu matkatarvete ja matkadega tegelejaid, nad sinna parimal võimalikul moel ära majutama, sest kõigil olid erisoovid, ja igasugu muud korraldamisega seotud tegevused, et rahvas saaks siis tulla 1. märtsil neid vaatama.

Raske oli, huvitav oli, kolm kuud tööd ja unetuid öid, aga tehtud sai. Hetkel mulle sellest kogemusest küll kasu pole sündinud ja isiklikel põhjustel ma järgmisel aastal korraldamisega ei tegele. Järgmine Matkamess toimub juba 07.03.2018.

Inkubaator

Matkamessi korraldamisega samal ajal jäi silma ka, et Tallinna Loomeinkubaator otsib oma tiiva alla uusi inkubante. Mõeldud-tehtud. Täitsin ankeedi, sain esimesest voorust edasi. edasi tuli koostada äriplaan, enda ideed kaitsta ja endalegi üllatuseks sain ma selle koha. Teised seal ju puha nimega disainerid. See oli ilus hetk.

Ja paar kuud tööd oli ka ilus. Lõin Imelooma brändi, aga tööd oli ikkagi rohkem, kui omale ette kujutasin ja teha jõudsin. Lisaks läks mu juhendaja kevade lõpul Inkubaatorist ära.

Kuna Imeloom on väga hooajaline äri ja suvel mingeid müüginumbreid ette näidata ei olnud, siis arvati mind kuus kuud hiljem sealt jälle välja. Oli huvitav aeg ja sain kohe kindlasti suure sammu edasi, mida ma üksi poleks osanud teha.

Eriti uhke olen ma selle üle, et kõik kujundused, fotod, logod, trükised ja muu sellise olen ma ise teinud. Selle peale tulin ma just praegu, kui Imelooma kleepekat pakendile kleepisin.

Imeloomad OÜ

Märtsis asutasin ka päris oma firma. Jällegi uus ja tundmatu maa, aga ei midagi nii hullu, kui algul tundus ehk siis hetkel asjad juba sujuvad.

EBA 2017 pildistamine

Jällegi selline mõeldud-tehtud projekt. Eesti blogiauhindade jagamise pilte saab vaadata näiteks minu Dropboxist.

Tegelikult olid ka teised 3 pildistamist väga meeleolukad. Õnnestus pildistada 2 lasteaia lõpetamist + üks pere suvel rannas. Osad perepildid panin blogisse, lasteaia lõpetamised ei ole avalikud. Lihtsalt pole õnnestunud kõikidelt osalejatelt nõusolekut saada.

Pildistaks rohkem, kui huvilisi oleks.

EBA2017_057

Turu saarestiku matk

Järgmine kordaminek oli Issi suvine puhkus augusti algul. Kuna ma ei ole eriline pikkade plaanide tegija, siis juhtus nii, et mõeldud Rootsi asemel sõitsime hoopis Soome. Plaan tuli teha jooksvalt ja sai selline, et tihti mõtlen siiani nendele vaadetele ja hetkedele. Väärt kogemus.
Turu saarestiku retkest koos lastega saab lugeda SIIT.

Koolivaheajal Soomes

Lastel on positiivselt meeles ka sügisese koolivaheaja päev Soomes. Viking Line kinkis mulle sünnipäevaks neli tasuta piletit. Lisaks võtsin hommikusöögi Rootsi lauas, kus lapsed said nõrkemiseni croissante mugida ja see on neil meeles.

Samuti on neil meeles Viking Ville, kes laeval lastega tegeleb ja neile kommi jagab. Ilm ise oli kohutav, seega läks varem valmis ostetud vaateratta pilet raisku ehk siis sõitsime küll, aga midagi ei näinud.

Sõitsime ka metrooga ja käisime Flamingo veekeskuses. Jällegi ettevõtmine, millest jäid mälestused.

 

Toubkal

Erinevalt paljudest, kes mulle väidavad, et minu 24/7 kaklevad, jonnivad, vastu rääkivad, ekraani- ja suhkrusõltlastest õuevihkajad lapsed on täiesti normaalsed, väsitab mind lõputu rääkimine, suunamine, lahutamine, vahendamine, kabetamine, asjade otsimine jne nii ära, et kui augustis, peale kaht kuud Hiiumaal üksikema olemist, pakuti mulle võimalust sõita novembris nädalaks Marokosse, ei kahelnud ma hetkegi.

Niisiis 4 päeva mägimatka, mille kõrghetk oli taaskord 4167 meetri kõrguse Toubkali vallutamine. Nädal on küll puhkuseks väga vähe ja tüdimus on praeguseks juba uuesti peal, aga uued inimesed, uued kohad ja uued elamused olid käimist väärt. Pealegi meeldib mulle Maroko nii väga, et lähen sinna kindlasti veel ja veel.

Reisikiri on siiani kirjutamata, sest ma ootan ikka veel võimalust saada kätte oma telefonist oma pildid. Telefon uppus mul enne ära, kui koju tagasi sain. Täna tuli lõpuks meil, et teha pole ikka midagi, pean uue telefoni ostma. Aga reisikirja saan teiste piltidega ikkagi ära kirjutada.

Foto: Madis

Matkajate ja matkajuhtide iga-aastane kokkutulek

Matkaliidu iga-aastasel üritusel tuli sel aastal ise ka käed külge lüüa. Rahaliselt oleks kindlasti saanud natuke säästlikumalt, aga pidu sai aus ja vähemalt mulle väga-väga meeldis. Ettekanded olid suurepärased, õhtune pidu meeleolukas ja kõik sujus. Hetkel on veel joone allatõmbamisest mõned tasumata arved puudu, aga kaugel seegi hetk enam on.

IMGP9720v

Tundub, et oli tegus aasta.
Sellest, kas ma selle kõige juures ka oma isiklikud eesmärgid olen täitnud, kirjutan teine kord.

Mida teie arvate?

Autor: Pille

Kahe lapse ema. Imeloomad OÜ disainer, varustaja, õmbleja, fotograaf, turundaja, raamatupidaja, koristaja, laomees. Hobikorras matkaja, fotograaf, kuduja, kokk, ilu- ja tarbeaias mässaja. Googelda ja leiad kindlasti rohkematki.

Lisa kommentaar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Teeme koos lastega

Toas ja õues

Imelooma õuesünnipäevad

Liigu, märka, õpi looduses

Pood

Pille Väljataga looming

Eveliisi eluviis

“There are too many confusing things present. Things I know. Thoughts I have. Sarcasm. Things I think I ought to be doing and places I ought to be going. Always other places.”

imeloom.com/

Fliisist loomakostüümid

Island 2018 ehk pidevalt pilves

Mais 2018 käisime kaheksakesi vallutamas kolme Islandi vulkaani. Kaks õnnetus udus üles leida, kolmas jäi kättesaamatuks.

Minu rajad

Käin ja vaatan ringi.

Kaju Köök

Andmisrõõm on kõige suurem rõõm!

Mutukamoos

arendavaid tegevusi lastega

Juurtest juurikateni

(masuurikatest rääkimata)

drisainer

Ilust, elust, inimestest

drisain

Värvilised, kirevad ja isikupärased aksessuaarid!