Tagasitulekud

toubkal001Käisin puhkusel. Täna ei taha ma kirjutada mitte reisist, vaid sellest, kuidas on jälle igapäevaellu tagasi tulla.

Ma ei tea, kas ma seekord reisikirja üldse kirjutangi. Mul ei olnu pastakat kaasas. Ei õnnestunud ka kusagilt pihta panna. Nii et mälu järgi tuleks kirjutada.

Tavaliselt tulebki uuesti harjuda temperatuuri vahega, ajavahega ja unevõlg tagasi magada, nii et terve päev läheb pärast veel molutamise peale raisku.

Niisiis olin ära kõigest 7 päeva, millest 2 teel, 4 seljakotiga Atlase mäestikus ja 1 kuumas linnas Marrakechis. Mida kauem ära oled, seda raskem on. Ja mida suurem on ajavahe, seda hullem on. Praegu oli ajavahe -2 tundi meie kasuks. Seega sai seal kaua magada, kodus enam jälle ei saa. Kunagi Nepaalist tulles ärkasin veel nädal aega kell 4 öösel üles. Muidugi enne tuli ennast suure vaevaga sinna režiimi sisse harjutada.

Ühesõnaga selle korra kõige suurem probleem on uni, aga jõudsin ka alles pool neli öösel peale 16 tundi lennukis, lennujaamades ja autos passimist koju. Kui tahad soodsalt lennata, siis ei pruugi see alati väga mõnus olla.

Ka eelmine öö jäi lühikeseks. Istusime terrassil, vahtisime tähti ja kuud, mis on sealpool kummuli (ning sääsed ei söönudki) ja lobisesime niisama. No et jääks päeval lennukis ikka magama. Mul õnnestuski päris palju magada, kuigi mõlemal lennul oli koht viimases reas vahekäigu ääres. Kõik vetsus käijad said pead patsutada.

Täna saatsin lapsed kooli ja mõtlen siin, kas minna kohe uuesti magama või pakkida kott lahti pesta ära pesu ja püüda natuke koristada. Kodus pole seda vahepeal keegi teinud. Õnneks on nädal piisavalt lühike aeg. Kodu on küll nagu pommiauk, aga liikuma veel mahub.

Ühe sõnaga imetlen inimesi, kellega ma koos matkasin ja kes täna hommikul juba tööle läksid. Ise joon ikka veel voodis kohti aga tahaks loomulikult varsti jälle kuhugi reisida.

Ps! Peale liitrit kohvi on eluvaim siiski sees, nii et magamise asemel tegudele!

Autor: Pille

Kahe lapse ema. Imeloomad OÜ disainer, varustaja, õmbleja, fotograaf, turundaja, raamatupidaja, koristaja, laomees. Hobikorras matkaja, fotograaf, kuduja, kokk, ilu- ja tarbeaias mässaja. Googelda ja leiad kindlasti rohkematki.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.